Stappenplan schade WA of WA+ verzekerd met een verhaalbare schade: 

Is uw auto WA of WA+ verzekerd, dan houdt dat in dat de schade direct bij de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij geclaimd dient te worden. Dus niet via uw eigen verzekeringsmaatschappij.

U heeft samen met de tegenpartij een schadeformulier ingevuld en ondertekend (is dit niet het geval dan raden wij u aan dit alsnog te doen dit is belangrijk voor de claim). Op het schadeformulier staat met welke verzekeringsmaatschappij u contact dient op te nemen voor de claim. Aan de hand van het polisnummer kan de verzekeringsmaatschappij zien om welke schadeclaim het gaat.

De verzekeringsmaatschappij zal u verzoeken om een schaderapport of een pro-forma-nota te laten maken. Hiervoor dient u normaal gesproken naar een schadeherstelbedrijf te gaan.

Echter maken wij, van SchadeSupport.nl, het u graag gemakkelijk.

Door gebruik te maken van onze service hoeft u NIET meer bij een schadebedrijf langs te gaan.
Dit scheelt tijd en geld.

Door zelf met uw smart-phone of tablet foto's te maken van de schade en deze te uploaden via onze applicatie maken wij het schaderapport of de pro-forma-nota voor u in orde.

Voor Euro 49,95 (incl.BTW) krijgt u binnen 48 uur een officieel schaderapport, via e-mail, toegestuurd die u vervolgens direct kunt doorsturen naar de verzekeringsmaatschappij. De experts van de verzekeringsmaatschappij zullen zich vervolgens over uw schaderapport buigen. Zodra de claim is toegewezen krijgt u het schadebedrag uitgekeerd van de verzekeringsmaatschappij en kunt u direct de auto laten repareren.

Stappenplan:
 

  1. U heeft schade aan uw auto wat verhaalbaar is op een tegenpartij.
  2. Samen vullen jullie een schadeformulier in.
  3. U neemt contact op met de verzekeraar van de tegenpartij met de melding dat hun verzekerde schade heeft berokkend op uw auto.
  4. Verzekeraar geeft aan dat er een officieel schaderapport (pro-forma nota) nodig is en verwijst u naar een reparateur of schadesupport.nl zodat er een onafhankelijk officieel schaderapport kan worden opgemaakt.
  5. Nu kunt u naar de site van www.schadesupport.nl en gaat naar de link “online schaderapport” volgt de stappen.
  6. Klant rekent aan het eind van de flow af.
  7. Binnen 48 uur heeft de klant een officieel onafhankelijk schaderapport in de mail.
  8. Dit schaderapport kan de klant per post of per mail sturen naar de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij onder vermelding van het schadenummer/behandelnummer.
  9. Als de verzekeraar de goedkeuring heeft gegeven over dit schaderapport keert de verzekeraar uit aan klant.
  10. Met deze schadepenningen kán de klant de auto laten herstellen waar hij/zij dat wil.

 

Direct schaderapport aanvragen