Stappenplan all-risk verzekerde (casco) zonder directe herstelwens

Bent u nog niet zeker of u de autoschade wil laten herstellen?
of u wil eerst de verhaalbaarheid afwachten? De verzekeringsmaatschappij zal u, in beide gevallen, verzoeken om een schaderapport te laten maken. Hiervoor dient u normaal gesproken naar een schadeherstelbedrijf te gaan.

Echter maken wij, van SchadeSupport.nl, het u graag gemakkelijk.

Door gebruik te maken van onze service hoeft u NIET meer bij een schadebedrijf langs te gaan.
Dit scheelt tijd en geld.

Door zelf met uw smart-phone of tablet foto's te maken van de schade en deze te uploaden via onze applicatie maken wij het schaderapport of de pro-forma-nota voor u in orde.

Vraag direct een schaderapport aan via onze service en vul de benodigde vragen in (voertuig gegevens en NAW-gegevens). Maak de benodigde foto’s en reken af.

Een officieel schaderapport kost Euro 49,95 (incl. BTW) en wordt binnen 48 uur naar uw mailadres toe gestuurd. Dit document kunt u direct doorsturen naar uw verzekeringsmaatschappij. Vervolgens gaan de experts het rapport inspecteren en na goedkeuring krijg u (indien polisvoorwaarde ook juist is) de schade uitgekeerd en kunt u vervolgens, indien gewenst, de schade laten herstellen.

Als het op voorhand, aan de hand van de foto’s, blijkt dat er geen schaderapport gemaakt kan worden wordt dit aan u gemeld en krijgt u uw geld weer terug gestort.
No Cure No Pay.

Stappenplan:

  • Klant heeft schade aan zijn/haar auto.
  • Samen vullen ze een schadeformulier in.
  • Er wordt door klant contact opgenomen met zijn/haar verzekeraar met de melding dat eerst de schade verhaald moet worden voordat er hersteld gaat worden of helemaal niet hersteld hoeft te worden.
  • Verzekeraar geeft aan dat er een officieel schaderapport (pro-forma nota) nodig is en verwijst klant naar een reparateur of schadesupport.nl zodat er een onafhankelijk officieel schaderapport kan worden opgemaakt.
  • De klant komt op de site van www.schadesupport.nl en volgt de stappen.
  • Klant rekent aan het eind van de flow af.
  • Binnen 48 uur heeft de klant een officieel onafhankelijk schaderapport in de mail.
  • Dit schaderapport kan de klant per post of per mail sturen naar de verzekeringsmaatschappij onder vermelding van het schadenummer/behandelnummer.
  • Als de verzekeraar de goedkeuring heeft gegeven over dit schaderapport keert de verzekeraar uit aan klant.
  • Met deze schadepenningen kán de klant de auto laten herstellen waar hij/zij dat wil.

123 afgehandelde rapporten

Aarzel niet en maak kennis met ons

Aan de slag!