Is uw auto WA of WA+ verzekerd, dan houdt dat in dat de schade direct bij de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij geclaimd dient te worden. Dus niet via uw eigen verzekeringsmaatschappij.
U heeft samen met de tegenpartij een schadeformulier ingevuld en ondertekend (is dit niet het geval dan raden wij u aan dit alsnog te doen dit is belangrijk voor de claim). Op het schadeformulier staat met welke verzekeringsmaatschappij u contact dient op te nemen voor de claim. Aan de hand van het polisnummer kan de verzekeringsmaatschappij zien om welke schadeclaim het gaat.
De verzekeringsmaatschappij zal u verzoeken om een schaderapport of een pro-forma-nota te laten maken. Hiervoor dient u normaal gesproken naar een schadeherstelbedrijf te gaan.
Echter maken wij, van SchadeSupport.nl, het u graag gemakkelijk.
Door gebruik te maken van onze service hoeft u NIET meer bij een schadebedrijf langs te gaan.
Dit scheelt tijd en geld.
Door zelf met uw smart-phone of tablet foto's te maken van de schade en deze te uploaden via onze applicatie maken wij het schaderapport of de pro-forma-nota voor u in orde.
Voor Euro 49,95 (incl.BTW) krijgt u binnen 48 uur een officieel schaderapport, via e-mail, toegestuurd die u vervolgens direct kunt doorsturen naar de verzekeringsmaatschappij. De experts van de verzekeringsmaatschappij zullen zich vervolgens over uw schaderapport buigen. Zodra de claim is toegewezen krijgt u het schadebedrag uitgekeerd van de verzekeringsmaatschappij en kunt u direct de auto laten repareren.
Stappenplan: